| AioC | http://aioc-aioc.blogspot.com/ |
| Kim Corolla | http://happiestblogintheworld.blogspot.c |
| carmentalksnews | http://carmentalksnews.blogspot.com/ |
| Best Life | http://www.bestlifeblog.blogspot.com |
| joviju | http://joviju.wordpress.com |
| WriteKite/Abby Sparks | http://writekite.wordpress.com |
| tamispeaks | http://tamispeaks.wordpress.com |
| Healthy People | http://healthypeople.wordpress.com |
| BeachieT | http://beachiet.livejournal.com/ |
| WriteKite | http://writekite.livejournal.com/ |
| veratime | http://veratime.livejournal.com/ |
| Longer Living | http://www.longerliving.livejournal.com |
| Harvey | http://harvey225.vox.com/ |
| WriteKite/ Abby Sparks | http://writekite.vox.com/ |
| carmentalksnews | http://sendingoutamessage.vox.com |
| Hot Health | http://www.hothealth.vox.com |
| Tanya Spelling | http://myspace.com/spellingt |
| Abby Sparks | http://www.myspace.com/blogsoup |
| coffeeblog/Debbie Garner | http://www.myspace.com/coffeeblog |
The answer is NO. Growing evidence suggests that improved public health measures and nutrition — not vaccines — have led to a decline in infectious disease. In fact, those very vaccines you and your children endure "for your own good" may instead leave you hammered with altered brain development, siezures or loss of brain cell connections. Discover the solution to vaccine dangers now!
Do you know what to look for and what to avoid to best protect yourself against killer cancer? Did you know that studies show chronic inflammation breeds certain cancers? Or that specific fruits and vegetables contain nutrients that can slash your cancer risk? Dr. Blaylock gives you the inside report on cancer prevention. Studies indicate that “eating five servings of fruits and vegetables daily reduced cancer incidence by 50%." Don't become another victim of cancer. Learn what you can do to prevent cancer today.
If you want to stay healthy, live longer, and avoid diseases like depression, brain disorders, heart problems, inflammatory and autoimmune diseases, even cancer — you have to eat the RIGHT KIND of fat. I’m very sorry, but it isn’t the fat commonly found in doughnuts, french fries and fast food take-out. This so called "right kind of fat" is called omega-3. It helps counteract your risk of stroke and heart disease, slash your risk of cancer, combat behavioral problems and so much more. Read more on omega-3. It could save your life!
While Alzheimer’s disease and vascular dementia continue to strike down victims at an unprecedented pace, you don’t need to surrender to the living hell of outliving your own memory. Especially when so much scientific evidence indicates that one major factor (totally within your control) demonstrates such a close link to your brain function. That factor is your diet. And it’s not just memory. Diet influences your behavior, your ability to concentrate, your IQ, even the potential to commit criminal or anti-social acts. Learn more about memory and diets now.
